2012. január 15., vasárnap

Strasszköves farmer s-es - Jelenlegi ára: 4 000 Ft !

Olaszban vásárolt csupa sztrassz farmer
szine halvány rózsaszin
nem volt hordva mert proba nélkül vettem, csak amikor felprobáltam jöttem rá hogy nem az én alakomra valo
cimke szerint xl-es, de szerintem jócskán el van cimkézve!!
én 31-es farmerokat hordok, és amint a képen is látszik rám szűk!!
A ruhák többsége a sajat méretemre vettek--olvasd el a sajat oldalamon leirtakat. Találsz rolam fotot is, hogy viszonyitani tudd jo lenne e rad.
Méreteket sokszor nem tudok rögtön irni, mert a ruhákat elöbb fotozom és ahogy az időm engedi ugy töltöm fel.
Árengedményt több termék vásárlásánál tudok adni!!
Mivel a hónap nagy részét külföldön töltöm, igy az aktuális postázási időpontrol a sajat oldalamon tájékozódhatsz


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-13 22:31
. Strasszköves farmer s-es - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Fontos