2011. augusztus 27., szombat

Márkás 110-116-os kislány ruhacsomag - Jelenlegi ára: 850 Ft

Tartalma:
- 1 H&M nyári ruha, kockás, rövid ujjú,   a nyaka, az ujja és a fereka gumírozott, elől két zsebbel. A cikét kivágtam belőle, mert zavarta a lányom nyakát
- 1 C&A-s fehér póló, galléros, nyakrésznél pattentos, bal oldalt egy kis ékköves szív
- 1 Zara szürke farmerszoknya, állítható derekú, a beleírt méret 110-es, de mint a Zara általában ez is alul van méretezve, az én lányaim 116-os korukban hordták, azért raktam ide
Nem bolt vagyok, a saját gyerekeim kinőtt ruháját árulom. nem dohányzunk, állatunk nincs. A ruhák tiszták, (ha nem is mindig frissen vasaltak) és nagyon ügyelek rá, hogy se szakadt, se foltos ne legyen egyik sem. Általában teljesen újszerű állapotban vannak.
A ruhát személyesen csak Budapesten a VII. kerületben lehet átvenni előre egyeztetett időpontban. A szüleim vállalták, hogy átadják, mert az én időbeosztásom hektikus, és ők sehová nem tudnak vele elmenni. (Lift van náluk. )
Ha ez nem felel meg, akkor a postai átutalás megérkezte után postázok. Hacsak másként nem kéri valaki, ajánlottan küldöm a ruhákat. Minden más esetben a felelősség a vevőt terheli az esetleges postai eltűnésért. (Nem volt még rá példa, de nem is szeretném. )
112.



Jelenlegi ára: 850 Ft

Az aukció vége: 2011-08-30 14:59
. Márkás 110-116-os kislány ruhacsomag - Jelenlegi ára: 850 Ft

Fontos